Tillbaka down under

Här har det stått stilla ett tag. Det har däremot inte jag gjort. Jag har ju faktiskt tagit mig till andra sidan jorden och tillbaka igen, men det vet ni ju redan.
 
Kom "hem" i fredagkväll australiensisk tid och har helt enkelt varit för trött för att blogga. Det kändes och känns fortfarande jättekonstigt att vara här igen. Fast ändå konstigt på ett bra sätt. Ser fram emot spring break och sen tror jag att allt kommer att gå så fort. Bara de där examsen som är lite jobbiga men sen blir det sol, bad och surf för alla slantar jag har kvar ;) 
 
Sjukt trött har jag varit sedan jag kom, och att jag drog på 
mig en liten förkylning innan jag åkte gjorde väl inte det hela lättare.
 
Jag har hunnit med en eller två tidzoner...
 
 
Jag hade  intentioner på att hinna plugga ikapp lite men det har jag inte riktigt varit kapabel till. Istället har jag försökt plugga och varit ute i det fina vädret. Idag har jag ändå gjort ganska så mycket. Har hunnit med att bruncha med Elin på söndagsmarknaden, "power" walkat (det va för varmt för att springa, och inte gick det fort att gå heller...), fikat med Elin och Christian, suttit i biblioteket och försökt plugga, suttit hemma och försökt plugga, lagat mat (!) å försökt plugga lite till. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det va väldigt trevligt att få komma hem och träffa alla. Det kändes skönt att få se hur Sally har det och att hon och Emilia verkar trivas bra ihop. 
 
 
Hann även med en lunch på Hovshallar med mormor och mamma. Utanför hittade vi söta små kor.
 
Och finfint va bröllopet! 
 
Nu ska man snart sova här i Australien, så det är bäst att jag gör det så att jag vaknar imorgon till min redovisning.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback