T-re Mi-ssi-ssi-ppi...

Gårdagens presentation gick bra. Vi va rädda för att bli sågade av läraren, som alltid är jättehård, men hon fyllde bara i lite som hon tyckte vi missat och både hon och klassen gav oss bra kritik. Säkert för att vi va tre svenska utbytesstudenter å en stackars aussie. :P 
 
På dagens schema står det hemtenta i Criminal Law. Det är faktiskt mycket roligare än vad jag först trodde. (Detta inlägg va schemalagt, å jag måste säga att jag inte är lika positiv efter att nu sett tenta-frågan. Varför Är det alltid så att de gör det krångligare under examinationen än under föreläsningar och seminarier?! *orkar inte*...)
 
 
Det som är så perfekt är att vi fått välja om vi vill göra hemtentan själva eller i grupp. Så till min hjälp har jag Emma och Christian. Två mycket kloka SU-studenter. Lucky me!
 
 
 
Hur fint är det inte att jag snart är hemma?! 
 
Saknar världens bästa fjant megamycket! 
 
Bjuder på en gammal bild på herr skrutt:
 
Cheeers! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback