Sunny Sunday

Ni vet när man bara vill ha en sån där dag när man inte behöver göra någonting alls. Den perfekta söndagen helt enkelt. När man bara kan slappa och göra precis vad man vill. Sådana dagar som brukar kännas liiite för långsamma och tråkiga. En sån dag hade jag velat ha nu. 
 
Fast det går ingen nöd på mig. Jag sitter å lyssnar på trevlig musik medan jag skriver och har det ganska skönt, bortsett från att jag måste bli klar med uppsatsen. Utanför mitt rum sitter dock alla mina floormates å slappar. Utanför mitt fönster kastas det frisbee och solen skiner...
 
 
 
Söndagslunchen är den bästa! Jag har de senaste veckorna haft för (o)vana att promenera till söndagsmarknaden som hålls på en av parkeringarna på campus. Där finns en familj som har ett stånd där de säljer mat från deras gård. De är så mysiga och maten är väldigt god. Här är deras hamburgare tillika dagens lunch:
 
 
Nu är det dessutom snart dags för er där hemma att vakna. 
 
Cheers!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback