Breakfast for dinner

Här i aussie-landet är allt som vanligt igen. Jag pluggar, tränar med Elin och njuter av våren. Igår va en vuxen man på en av mina föreläsningar barfota och en kille på gymmet tränade i flippflopp -inga konstigheter alls.
Själv föredrar jag mina rosa innetofflor!
 
Ikväll ska jag hänga med de andra utbytesstudenterna. Det ska bli kul för det va ju ett tag sen sist nu. Vi ska ha breakfast for dinner, något som amerikanerna verkar tycka är något speciellt. Så speciellt att de kallar det just breakfast for dinner och gör en grej av det. Själv tänker jag att det inte alls är något ovanligt att käka mackor, pannkakor eller fil till kvällsmat, det gör jag ju nästan jämt. Hade nog föredragit att grilla i det fina vädret men det får bli en annan gång. Dessutom är det mörkt vid sju, en av de sämsta sakerna med detta land. Det å hajarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback