Lämnar Melbourne

Nu är skolan slut, likaså livet på Menzies College.

 
I måndags hade vi julmiddag på min våning. Riktigt trevligt å MYCKET mat! Jag bidrog med sill till maten å pepparkakor till efterrätten, vilket jag tror va uppskattat.
 
 
 
 
 
 
Några av mina favorit-floormates, Larry, Jade, Amy och Ange :)
 
 
 
Roliga Dimps och Maddie! 
 
Å i tisdags gjorde jag min sista tenta här, och kanske min sista tenta någonsin. Känns lite underligt att det bara är uppsatsen kvar när jag kommer hem. Fast så känns det ju inte riktigt som jag läst i snart fem år heller…

Kvällen spenderades i city där vi käkade supergoda burritos å hade skönt häng på en av roof top barerna. En lyckad kväll som slutade med dans.Onsdagen spenderades även den i city. Det va 30 grader varmt å ja, det va VARMT.

Igår va det sista festen på campus, The Ex-Party. Trevlig kväll, mycket folk å dans. Mindre trevligt i morse när jag va tvungen att checka ut innan tio, men jag vaknade å hann packa ner det sista. Så nu är jag utcheckad från Menzies och inväntar flyg till Surfers Paradise med Elin. Kändes konstigt att ta ner allt i mitt rum och stänga dörren för sista gången. Trots att jag tycker väldigt illa om rummet egentligen, har det med tiden ändå blivit mitt hem här. Å alla mina floormates.  Nu ska jag leva backpacker-livet ett tag. Med alldeles för mycket packning, dvs all packning.

 Har införskaffat mig en college hoddie :P 

Jag ska försöka vara flitig å lägga upp bilder så att ni också får njuta av solen på avstånd..

 

Cheers!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback