Surfers paradise

Vi började ju inte vårt resande på bästa sätt, både jag å Elin sjuka. Nu har vi dock repat oss och har hunnit med  både ett å annat. 



Gårdagen spenderade på Movie world -roligt! 


Roligaste åkattraktionen! 

Lite superhjältar

En batmobile :)

Å glass, massa glass! 
Kvällen bjöd på lite dans å idag har vi solat på stranden. Men jag va så himla rastlös, å solande har väl aldrig riktigt varit min grej, somnar bara.. så jag ägnade över två timmar åt att promenera längs med stranden med musik i lurarna.



Såg läskiga saker längs med stranden

Men imorgon är det iallafall ingen risk å stöta på någon av dessa, för då ska vi på ännu ett äventyrsland, denna gången  ett äventyrsbad! Mer uppdateringar då! 

Cheers!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback