Tvinga fram ett leende

På sistone har det mest kännts sådär. Därför bestämde jag mig igår när jag stod framför spegeln att tvinga mig själv till att le åt min egen spegelbild. "Jag är bra". Hahah, det var inte utan att jag skrattade åt mig själv. Samtidigt blev jag lite gladare. Jag kände mig lite bättre. Om det var för det förlösande skrattet eller åt att jag såg något i spegeln som jag faktiskt gillade vet jag inte. Hur som helst tycker jag att alla borde prova att le lite oftare, även fast man inte är på något strålande humör, och försöka plocka fram det positiva. Det är jag ganska dålig på men det behövs.

Nästan ett år sen Cecilia tog den här bilden. Hon är helt klart en de finaste människor jag känner.

Kommentarer
cecilia säger:

du borde vara glad ALLTID crocco, för du är både smartast och snällast och vackrast i världen!

+ snart kommer jag tillbaks så då blir det inget mer depp.



(åh, saknar juneporten, SJUKT bra ställe att fota på!)

2012-01-11 | 13:13:00
Bloggadress: http://carpet.blogg.se/
Ellinor säger:

Fin tjej och fin bild :)

2012-01-12 | 01:23:26
Bloggadress: http://twoyearsintoronto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback