Sista dagen...

Idag var sista dagen på mitt jullov. Ett jullov som jag faktiskt inte kan säga att jag utnyttjat särskilt bra. Det känns som att jag mest har sovit och tittat på tv å förvisso har jag ju varit sjuk och så men jag hade så stora planer å tankar på vad jag skulle göra. Känns surt, men ändå ganska okej att få vila upp sig och slippa tänka på skolan. Så imorgon är det alltså dags igen för vardagen att ta fart. En heldag med föreläsningar -kan bli jobbigt för den ovane...
Det bästa som hänt idag var att Micke kom hem! Äntligen kan jag ringa och störa honom när jag vill. Det är inte så mycket att jag egentligen har velat prata med honom som att jag har varit frustrerad över att det inte har varit möjligt. Känns hursom bra nu. Så var det med det. Ett ganska meningslöst inlägg. Borde inte publiceras. Borde inte läsas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback