Något spännande på gång

Idag har jag fikat hemma hos Sara. Mycket trevligt. Sara är en sån person som har det så fint och ombonat hemma hos sig, vilket påminner mig om att jag borde ta tag i min lägenhet och göra "klart" allt det där som jag tänkt. Har fått kela med hennes fina katter också! Så söta är dem!!!
Tittade på partiledardebatten tidigare idag. Blev än en gång upprörd över Göran Hägglunds inställning till sterilisering vid könsbyte. Förstår inte rikitgt vad det är som är så svårt. Men i det stora hela var det inga överraskningar direkt... Kul att V vill satsa på miljön, alltid välkommet med fler partier som förstår vikten av miljön.

Kommentarer
sara säger:

du e fin <3

2012-01-22 | 16:31:08
Bloggadress: http://sarasillanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback