Let me get what I want this time

Det blev Göteborg. Sitter nu hemma hos Micke och planerar vår Parisresa. Har svårt att bestämma vad som ska stå på schemat, man vill ju gärna inte ha för mkt förbestämda saker så att man har tid att strosa runt på gatorna och mysa på olika caféer. Å marknader, jag vill gå på en massa marknader! Sen vill jag ju se allt det där som man ska se när man är i Paris också. Å en helg går ju så fort. Satt å läste i en topp 10 guide å bara ingsåg att jag bara måste älska Paris, även om jag inte varit där ännu. I guiden ägnade man nämligen ett helt avsnitt åt picknickleverantörer! Picknickleverantörer -helt underbart! Måste se till å åka dit när det är lite bättre picknicksäsong... Men med lite tur med vädret kan vi nog få in en liten picknick ändå. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback