Je suis une folle.

Sitter med franska glosor. Går sådär, jag kan inte påstå att min motivation är på topp direkt. Men det här ska ju va kul kul kul, så jag får skärpa till mig tills imorgon.
Blev lite arg tidigare när jag hörde inslaget om pojken som blev lämnad av sin pappa i Uppsala för att gå hem till Stockholm pga att pappan inte ansåg att sonen presterat tillräckligt i en innebandymatch. Det som gjorde mig mest arg var inte händelsen i sig. Naturligtvis är det hemskt osv men det som fick mig att reagera var att det pratades om en jourlinje till stöd för föräldrar. Jag tycker det känns som en minst sagt märklig åtgärd. Det är ju knappast så att de föräldrar som pressar sina barn hårt kommer att ringa till en sådan för att få stöd i med barnuppfostran.

Kommentarer
cecilia säger:

haha, ELLER HUR! sjukt skrattretande.

2012-01-08 | 21:52:41
Bloggadress: http://carpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback