Måndag, ny vecka, ny kurs och nya möjligheter!

Startade dagen med ett spinningpass fastän jag egentligen hade velat ligga kvar i sängen något längre men det var hur skönt som helst (läs jobbigt)! Nu sitter jag och frukostmyser och låter mig för ovanlighetens skull unna mig att bara sitta å lyssna lite på radio. Innan lyssnade jag alltid på Morgonpasset i P3 men det hinns inte med nuförtiden. Idag gästas de dessutom av ingen mindre än Annie Lööf, så det är ju en självklarhet att lyssna!



Saknar min syster. Tycker att hon kan komma å hälsa på, kanske baka lite bullar?



Idag ska jag se om jag fortfarande tycker det är kul å kan sjunga. Gospelkör, ska bli spännande.

Kommentarer
cecilia säger:

åh vad roligt med gospel!

2012-02-20 | 10:23:06
Bloggadress: http://carpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback