Sälen och haren Stig

Det blev tre mysiga skiddagar i Sälen med Mickes familj. Det var kul för jag har aldrig varit där innan och Sälen, Lindvallen, är ju ett ställe som många pratar om. Roliga skidor provade jag också! Även om vädret var varierande fanns det gott om solglimtar och fina stunder.


Varm choklad i solen!



Redo för backen.





Jag och Micke väntar på de andra i backen vid stugorna.



Väl hemma möttes vi av haren Stig. Han är så fin han. Det kändes dock lite konstigt att åka hem från ett nästan snöfritt Lindvallen till ett snöigt Jönköping. Tänkte att jag skulle vara färdig med snön nu. Som tur är verkar det som det mest håller på att regna bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback