Häst, häst, häst, så mycket häst!

När jag kom hem i helgen skulle jag äntligen få rida lite. Men som vanligt är det alltid något som inte är som det ska. Sally har lyckats dra på sig lymfangit och bli halt, stackarn. Så igår blev det besök av veterinären istället. Typiskt nu i det fina höstvädret och allt.
Saknar hästarna och ridningen så sjukt mycket just nu. Längtar tills jag blir stor och kan köpa mig en fin häst!
Hittade en bild på lilla Häxan med bästisen :)
Finaste Taboo <3

Sally:
Å Calle, så saknad!

Kommentarer
Ellinor säger:

Jag också jag också! Saknar dem väldigt mycket! Har inte klappat en häst sedan i julas :( Hoppas Sally blir frisk snart :)

2011-09-27 | 13:37:02
Bloggadress: http://twoyearsintoronto.blogg.se/
Crocco säger:

Åh, då förstår jag! Riktigt så synd om mig är det ju inte även om jag varit dålig på att va i stallet på senaste. Tycker att det har varit lite jobbigt med sally å så, men mamma har ju å andra sidan blivit jätteduktig. De åker ner till stranden å rider själva och allt :)

2011-09-27 | 14:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback