Så bra är jag!

Varnar för ett lite skrytigt inlägg! Men jag är så bra (så bra att min braighet rättfärdigar det faktum att jag börjar meningen med "men").
Träningen denna veckan har gått väldigt bra, bättre än vad jag trott. Tre gånger har jag tagit mig upp för dalviksbacken under joggingtur med Joanna. Kanske inte världens grej men jag är jättenöjd å stolt över mig själv, så det är så! Idag var jag på zumba med Selma och Johanna. Vilket för övrigt var jätteroligt, även om jag emellanåt var helt tappad... Så jag ser fram emot mer dans å härliga joggingturer!
Nu ska jag sova så att jag förhoppningsvis någon gång under nästa vecka kommer känna mig lika nöjd över mina studieprestationer. Inte helt troligt då det just nu känns som att kursen omfattar hur mycket som helst och jag vet inte riktigt om jag lärt mig allt ännu. Det är ju dock några dagar kvar tills det är fredag och tenta så vi får hoppas på det bästa.
Hejhopp! ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback