Regn, föreläsningar och Paris?

Kort vecka denna veckan. Kom hem från Göteborg igår kväll. Idag har varit en heldag i skolan med föreläsningar mellan 10-18. Jobbigt för en sådan som mig som inte är van. Den nya kursen verkar dock rolig så timmarna gick fort. Jag tror faktiskt att jag skulle kunna tänka mig att jobba med familjerätt. Lättad blev jag också då det inte verkade vara riktigt så jobbiga uppgifter till kursen som jag först trodde, även om det är mycket att göra.

Två som gör sig otroligt bra på bild, det är vi det!
Jag och Micke har tittat på resor till Paris. Jag vill verkligen dit. Framförallt vill jag ha något riktigt roligt att se fram emot här i oktobermörkret när det bara regnar och är sådär kyligt och fuktigt kallt.
Till Helgen ska jag nog åka hem. Börjar få lite hemlängtan nu. Vill gosa med Baloo och Sally. Kanske till och med kan få sig en liten ridtur. Jag älskar att rida i skogen om hösten, det är så vansinnigt vackert med alla fina löv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback