Magont och regn

Känns verkligen inge bra inför tentan på fredag, så nu ska jag inte prata mer om det. Har idag spenderat alldeles för mycket tid i skolan. Så jag har egentligen inte så mycket att tillföra med mitt lilla inlägga. Istället för att sitta här och skriva borde jag ta mig ett varmt bad och drömma mig bort.
Game of thrones är förresten en konstig serie. Har knappt sett tio avsnitt men jag har lite svårt att säga vad jag tycker om den. Jag älskar de fina kostymerna meeeen det är liiite för mycket sex och konstiga, vulgära scener för min smak. Inte förvånande att så många killar tycks gilla den för den har väl allt? Sagan om ringen-känsla med riddare i rustningar, gott om nakna flickor som emellanåt har sex med varandra och våld. Eller är jag kanske fördomsfull nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback