Förändring

Sitter i skrivande stund på bussen påväg hem till skåne! Ska bli så kul att komma hem, känns som om det var längesen? Idag har varit en sömnig dag med föreläsningar. Jag är verkligen dålig på att sitta rakt upp och ner under föreläsning utan att typ känna mig så trött så att jag-tror-att-jag-dör om jag inte får stänga ögonen, bara ett litet tag.. Hihi
Har dessutom beställt en alldeles ny leksak som jag förhoppningsvis får i början av nästa vecka. Härligt!
Ibland hatar jag människor. Elller okej, ganska ofta. Jag kan sitta och störa mig på hur folk sitter och gör olika ljud eller bara gör något annat som gör att jag blir irriterad. Just nu är personen jag stör ihjäl mig på killen som sitter två säten framför mig med förvisso bra musik men så högt att han vid det här laget borde vara döv. Det är inte okej att jag hör allt. Bara så ni vet.
Hälsning
BitterF som åker alldeles för mycket buss för sitt eget bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback