Städdag och hemmamys

Starten på veckan känns seg. Kanske för att det inte händer något speciellt just nu och att förra veckan ändå innehöll sina ljuspunkter. Kick-offen med mentorskapsprojektet som kändes väldigt lyckad. Å så såklart Stockholm med Micke och hans syskon. Det var supermysigt och operan var även den bra. Kanske är det just för att förra veckan blev så bra som det känns lite avmättat att vara hemma nu. Det faktum att jag har tusen paragrafer lagtext att läsa igenom gör kanske inte saken bättre.
Längtar tills på fredag då Cec kommer! Har lite problem med att bestämma mig hur jag ska julpynta men det är ett ganska roligt problem om man tänker efter.
Har haft kisse på besök idag, alltid lika uppskattat. :)
Högst på önskelistan står en kisekatt! Iallafall om jag kunde bestämma hur allt borde va...
Nu ska jag rycka upp mig å komma igång med plugg å städning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback