November

Hur gick det så fort? Har inte hunnit med alls så mycket som jag hade tänkt att jag skulle.
Jag är som de flesta vet en Grey's anatomy-nörd. Det finns ingen annan serie som jag sett så många gånger och som jag fortfarande älskar varje minut utav. Så det känns lite sorgligt om detta nu är sista säsongen. Det slog mig dessutom att jag sitter och väntar på det nionde avsnittet vilket innebär att säsongen kommer vara slut snart, alldels för snart!
Jag kan för övrigt inte låta bli att bli lite glad när Miss Lis låtar spelas i Grey's anatomy. Jag tycker det är kul att en svensk artist får den publiciteten i en så populär serie. Tummen upp för det!

Nu ska jag återgå till att skriva PM. Måste ta mig ut på en promenad senare idag, underbart novemberväder ute!
Adios!

Kommentarer
cecilia säger:

VAAAAAAAAA?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? ÄR DET SISTA SÄSONGEN!?!?!?!?!?!!?!? FICK SERIÖST HJÄRTATTACK NU! Nog för att det blivit dåligt på senaste tiden...men ÄNDÅ! Jag har levt i hoppet av att det kommer bli bättre...IT'S THE END OF AN ERA!!! Allting slutar nu. Potter. Twilight. Grey's. Vad är meningen med livet?

2011-11-05 | 20:47:40
Bloggadress: http://carpet.blogg.se/
Crocco säger:

Hehe, ja alltså det är sista säsongen med original casten iaf. Så det är väl inte riktigt någon som vet vad som händer sen...

2011-11-06 | 20:37:43
Bloggadress: http://crocco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback