Måndag och en rolig vecka att se fram emot, eller?

Hej hopp!
En jätteäcklig sak är att jag idag drog av mig min tumnagel, om ni nu ville veta vilket jag inte tror att ni egentligen ville men nu vet ni! Hade höga förväntningar på denna vecka och har väl till viss del kvar dem även om jag inte trodde att det skulle vara så mycket att göra så snabbt i den nya kursen som började idag. Vi har idag haft den första och enda föreläsningen, dvs inga fler föreläsningar denna terminen -konstigt. Det blir dock seminarium på fredag och inlämning på torsdag -hej å hå! Härligt att redan efter första dagen känna att man ligger efter i kursen...
Imorgon ska vi förhoppningsvis se Breaking dawn, hoppas att det blir bra! Om inte annat kan jag äta lite biosnacks :D

Min nagel ser inte klok ut å bör nog hållas utom synhåll för allmänheten...
ADJÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback