Energi

När jag gick hem idag och såg alla som satt på fiken och hade det trevlig fick jag en sån otrolig saknad av Cec. Sen tänkte jag lite på min dålig dag igår och hur allt så lätt hade kunnat fortsätta i samma spår idag, men det gjorde det inte! Nej, för jag bestämde mig för att sådär kan man inte hålla på och dessutom har jag ju massor av saker att glädjas åt. De kommande veckorna har jag en massa saker inbokade som jag längtar till. Konferensen med Centerpartiet imorgon, studiebesök på Skatteverket på måndag, Mentorskapsprojektet, Breaking Dawn, Stockholmshelg med Micke, pepparkaksbak med Cecilia, Saras 25årsfest, ev besök av Linnea å sen är det typ jul. Å det finns nästan inget som jag tycker om så mycket som jul!  Alltså behöver man inte ens tänka efter särskilt mycket utan att inse att jag nog egentligen inte har så mycket att inte glädjas åt, alls. Med den tanken, att jag har en massa saker att glädjas åt, tänker jag ta mig till gymmet!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback