Drömmar

Vaknade imorse av att jag drömt en mardröm. Sedan när jag stigit upp ur sängen upptäckte jag att jag rivit mig lite på benet och va lite öm, konstigt. Nu har jag ett fint blåmärke på samma ställe så jag kan inte annat än att undra vad som hände inatt?
Igår var jag hos Angelica med Selma och Amanda. De hade gjort en så god fisksoppa så det finns inte! En välförtjänt och supermysig kväll.
Idag har varit en allmänt jobbig dag men jag ändå fått gjort lite vettigt och det finns lite bra saker som hänt också. Exempelvis så är idag dagen då även jag fått mig en iphone! (Håll tummarna för att jag behandlar den bättre än ipoden/ipodarna...)
Nu ska jag leka lite med den å drömma mig bort till jullovet som jag börjar längta till något så fruktansvärt. Jul är nog typ det bästa jag vet. Allt är så mysigt och luktar gott. Jag vill ha jul nu nu NU! Kanske skulle man börja skriva på sin önskelista :)

Kommentarer
cecilia säger:

eller hur! julen <3 längtar också till jullovet, beställde biljett hem idag också, fick sån feeling alltså! åh, snö och tyst och mys och familj, bästa!!!

2011-11-02 | 23:42:00
Bloggadress: http://carpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback