Breaking dawn

HAHA, var nog första känslan när jag steg ur biosalongen igår. Trots det tyckte jag faktiskt att filmen var bra speciellt om man jämför med de tidigare filmerna. Den var dock inte riktigt som förväntat, utan bättre. Visst var den periodvis barnsligt töntig, men det var väntat. Jag blev dock lite förvånad av hur läskig eller rättare sagt obehaglig jag tyckte den var. Visserligen är det inget nytt att jag är lite känslig men jag har ändå lite svårt att förstå att de faktiskt sänkte åldersgränsen på den då jag har svårt att se att en elva åring inte blir illa berörd av den när jag som är dubbelt så gammal blev det. Jag kan inte heller tycka att det är helt okej att en 7-åring kan se den med förälders sällskap.
För övrigt är det alltid lika roligt att se filmer med en flickig publik. Alla kommentarer och instämmande "aaawe" osv. -underhållande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback