Retur

Befinner mig återigen i skåne med Baloo som sällskap. En massa saker åker idag på retur till nelly och H&M, men några godbitar hittade jag även om beställningarna till stor del var till besvikelse.
Annars städas det och sorteras i gamla gömmor hemma hos familjen Bartley idag -ett försök till att jag ska få ett rum att bo i nu under sommaren, då mitt gamla rum förvandlats till förvaring till all möjlig skit.
Mitt rum med pappas tavlor och Baloo (som faktiskt inte riktigt är så tjock som bilden visar...).
Kanske kan dagen komma att bjuda på en tur till Väla och Ikea, å annars kanske en strandritt skulle sitta på sin plats. En dag full av möjligheter eller nått. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback